Hodnotenie obchodu
Ďakujeme za spätnú väzbu. Veľmi si to vážime.
JK
Jana Kvakova
Rýchle dodanie, skvela kvalita výrobkov
NR
Natalia Revayova
Dávam 11 bodov z 10 😊
Perfektná komunikácia, rýchlosť dodania, kvalita, veľká variabilita využitia. Odporúčam 👌🏻
Ďakujeme.
Ďakujeme :)
Ďakujeme. Teší nás, že ste s produktom spokojný.
Ďakujeme za recenziu.
Ďakujeme. Tovar sa snažíme odosielať v čo najkratšej možnej dobe.
Veľmi pekne ďakujeme za rýchle dodanie
Aj my ďakujeme. Spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá.
Dobrý deň, ďakujeme za spätnú väzbu. Termín doručenia uvádzame na e-shope pri každom produkte.
Ďakujeme veľmi pekne!
Ďakujeme za podporu produktu vyrobeného na Slovensku.
Peter z Woodisio
Ďakujeme! Snažíme sa, aby sa produkty pri preprave nepoškodili a dorazili k Vám v top stave.
Za nás super. Objednali sme si štvorramenný Piklerovej triangel a je skvelý. Absolútne variabilný, či zostavením alebo veľkosťou, čiže nám by mal teoreticky vydržať roky, keďže sa s ním vie zahrať viacero vekových kategórií, čo sa detí týka. Kvitujem aj balenie bez plastov a bublinkových fólií, dokonca aj šrúby boli v malom textilnom "vačku", no môže to byť aj nevýhoda, keďže kuriérske spoločnosti veľmi jemne s tovarom nenarábajú, takže nejaká eko výplň do škatule by sa možno zišla. Ináč sme spokojní, radi podporujeme malé slovenské firmy, triangel je veľmi pekne spracovaný, pevný, môžeme len odporučiť.
Ďakujeme za recenziu. Prírodné materiály sa snažíme využívať v čo najvyššej možnej miere. Nie je to jednoduché, a preto si vážime, keď si to niekto všimne a ocení.
Veľmi pekne zabalená objednávka, bez jediného plastu. Wau
výborná spolupráca a rýchle dodanie
Ďakujeme veľmi pekne!
Kvalitné produkty, krásne spracované, rýchla komunikácia a doručenie, TOP :) určite objednám znova.
Ďakujeme za spätnú väzbu :)
Dobrý deň, ďakujeme veľmi pekne za spätnú väzbu.
Sms ze mi bude tovar doruceny mi prisla 3x. Tovar mi prisiel az na ten treti den, musela som poprosit kuriera o zmenu adresy, samozrejme nebol moc nadseny comu na jednej strane rozumiem, no na druhej strane som bola 3dni v strehu chyba kurierskej spolocnosti nie obchodu.
Dobrý deň, chyba kuriérskej spoločnosti nás mrzí. Bol to ojedinelý prípad a veríme, že sa to nebude opakovať. V opačnom prípade budeme riešiť. Ďakujeme za pozitívnu spätnú väzbu na našu prácu. Tam za spokojnosť zákazníka zodpovedáme priamo my a budeme sa aj naďalej snažiť, aby bola čo najväčšia.